منتدي ريناد خالد أحلي أطفال الدنيا

مرحبا بكم في منتدي ريناد خالد يسرنا انضمامكم ومشاركتكم في جميع مواضيع الاطفال

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بكم في منتدي ريناد خالد يسرنا انضمامكم ومشاركتكم في جميع مواضيع الاطفال

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي احلي اطفال العالم و كل ما يخص أطفالنا الحلوين

مرحبا بكم في منتدي ريناد خالد عطاالله يسرنا انضمامكم ومشاركتكم في جميع مواضيع الاطفال

أنا على طول عندى لحمة مفرومة من الهوا من غير فلوس ومغذية ومضمونة .. تعالى أعرفك ازاى

وزه
    وزه

أنا على طول عندى لحمة مفرومة من الهوا من غير فلوس ومغذية ومضمونة .. تعالى أعرفك ازاى Empty أنا على طول عندى لحمة مفرومة من الهوا من غير فلوس ومغذية ومضمونة .. تعالى أعرفك ازاى

مُساهمة من طرف وزه الأحد يونيو 10, 2012 5:57 am

أنا على طول عندى لحمة مفرومة من الهوا من غير فلوس ومغذية ومضمونة .. تعالى أعرفك ازاى 412-2811338705721bc6076015842574f4b1a381305cb887f
    أنا على طول عندى لحمة مفرومة من الهوا من غير فلوس ومغذية ومضمونة .. تعالى أعرفك ازاى 4fbbc20390635 أيون زى ما العنوان بيقول بالظبط أنا على طول عندى لحمة مفرومة معصجة من غير ما اشترى لحمة خالص ولا ادفع فلوس
    وبعمل صوانى تححححححححححححفة بيها
    بعمل بشاميل وكوسة محشية لحمة مفرومة وبطاطس محشية لحمة مفرومة وجلاش وسمبوسك ومسقعة وكل اللى تتخيلوة
    وبعزم بقلب جامد من غير ما اخاف عالميزانية
    وفوق كل ددة مضمووووووووووووووووون وصحية من هنا للصبح
    اسمعوا ازاى بقى
    بحوش كلقوانص الفراخفى كيس
    يعنى كل ما اجيب فرخة اشيل قناصتها لحد ما يبقوا حبة حلوين كدة وساعات لو ملحقتش احوش قوانص او مستعجلة او لاقتهم قليلين
    اشترى كيلو قوانص من عند بتاع الفراخ
    قوانص بس مش كبد وقوانص
    القوانص لوحدها رخيييييييييييييييصة جدا ارخص من الكبدوالقوانصمع بعض على فكرة
    والراجل هيفرح اوى لما تشترى القوانص بس وهيقول عليكى مغفلة هههههههههههههههه

لان الطلب بيبقى عالكبد طبعا

المهم
    اغسلهم كويس واصفيهم ولو عايزة تشيلى الدهون اللى فيهم شيليها ولو عايزة تسيبيها سيبيها بتدى طعم حلو
    واحطهم فى الكبة
    وافرررررررررررررررررم
    هيطلع عندك عجينة صايصة كدة منظرها مش هيعجبك بس ولا يهمك اصبرى للأخر ومتخافيش
    حطى العجينة فى طاسة او حلة وتكونى فارمة بصل رفيع وتحطة عليهم (كمية البصل براحتك عاوزة تكترى الكمية كترى البصل) وفلفل وملح ومعلقة سمنة نونو و وطى النار وقلبى
    هتنزل مية وهتسوى نفسها وهتنشف المية بعد كدة وهتبقى زى المفروم بالظبط
    ولا الجزار نفسة يكشفها
    نفس المنظر ونفس الطعم ونفس الشكل ونفس اللون بس مش نفس الوفر ههههههههههههههههههه
    وحاجة مضموووووووووووووونة كمان انتى عارفة هو اية مش احنا مش عارفينالمفرومدة اية اصلا
    وابدعى الصوانى بقى براحتك بقى
    وادعولى

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 10:30 pm